21.00 på tisdagar, värt att se

på tisdagar klockan 21.00 och 45 minuter framåt är nog dom enda minutrarna på hela veckan jag kollar på våran tv. just då älskar jag att ha en tv. och för den som inte visste det så är det andra avenyn serien som går då och nu har jag sett ännu ett avsnitt, och gud va underbart bra det är! jag tycker att det är den bästa serien som går på tvn, faktiskt! jag har nog aldrig varit speciellt intresserad av vänner och såna serier precis, fast skrubs funkar att kolla på faktiskt! men nu slog jag över till canal+ hits sport WE där det nu är en film som heter The invasion och den handlar om en psykiatriker som inser att det rör sig om en utomjordisk invasion och förstår snart att hela mänsklighetens framtid står på spel. visst den låter spännande, men jag fördriver bara tiden tills tobias ringer. för det fanns inget annat roligt att titta på.

imorgon har jag dom sista lektionerna innan vårt påsklov startar, gud va skönt det kommer att bli att få slappna av ett par dagar. vem vet vad som händer, förhoppningsvis så blir det ett roligt lov. snart kommer pappsen hem också, tror jag är vaken då iaf. annars så får ni sova så gott. godnatt.

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0