paj dator, igen..

kom ju hem från gäddede i måndags morse, åkte med bussen tio i sex därifrån och var gramme i östersund hanv tio. och natten från söndag till måndag sov jag inte en enda minut, inte ens på bussen så när måndagskvällen började närma sig så orkade jag inte hålla mig vaken, så det var bara att lägga sig och sova. min dator gick även sönder också, vilket jag tycker är otroligt tråkigt, jag älskar verkligen den! och när jag går in i mitt rum nu känns det bara som ett vanligt tråkigt rum, som att gå in i en liten skrubb, hur kul är det liksom? men jag hoppas på att min dator är fixad inom kort så att jag kan sätta igång och blogga mer för det har varit klent dom senaste dagarna. var på john bauer igår och fixade lite med håret, och gissa om dom är duktiga! jag blir så imponerad, man kunde ju inte tro att dom gick första året iaf! på tisdag är det dags igen, fräscht!

idag var vi på studiebesök i sundsvall också, vi besökte sundsvalls tidning, svt och ett ställe till, tror det hette sidelake studio eller något liknande. det var iaf toppen roligt idag. och imorgon är det temadag, börjar med föreläsning i aulan klockan 8.15, tidigt! men som sagt, eftersom jag inte har en dator tillgänglig ofta så blir det inte många inlägg om dagen, men sluta inte läsa för det, det kommer vettni :) vi hörs.

Och föresten, spana in linns och emmas bloggar!


Släng iväg en kommentar!
Postat av: Anonym

haha, sidelake studio är typ min bästakompis pappa som har :P

kram lill kusin elin (: <3

2009-04-23 @ 15:31:09
URL: http://elnnlsn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0