fint väder

vaknade vid 12, klev upp och åt lite frukost och tog mig en dusch, så underbart skönt att höra fåglarna kvittra genom fönstret när man står och duschar. snart hade jag faktiskt tänkt ta mig en promenad upp till sofia och kolla hur det går med hennes rum, de ska tapetseras om och köpas nya grejer! det kommer bli super snyggt som hon förklarade det, för mig. och vetni, jag har fått tjuvkikat på hennes tapeter och dom är verkligen skit snygga! haha. det kommer bild på bloggen om några dagar där man ser hennes nya fina rum! och det är helt otroligt vad varmt det är ute nu alltså, 31,7 grader mot våran altan vägg. men nu är det dags att smyga iväg, vi hörs senare!


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0