fjällen imorgon!

hej allihopa!

min dator är fortfarande inte frisk, den funkar inte riktigt som den ska. haha och för tillfället så har jag två operativsystem på min dator. och det är ju lite annorlunda. men snart kommer pson hem från Göteborg och fixar den, det kommer bli bra! körde en volvo idag för första gången i mitt liv, och det gick faktiskt rätt bra. lätt att backa med faktiskt! men gillar ändå inte volvo, för den som ville veta. imorgon övningskör jag nog upp till bydalen, för vi ska åka slalom där då och sola, så det kommer att bli underbart! kanske tar någon stek bild där ifrån, fårse hur det blir! hoppas inga ben bryts! vi hörs imorgon, kanske innan jag åker!



Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0