fräscht!

biologin på morgonen idag var rätt så svår, men det gick faktiskt bra tror jag. när jag hade slutat klockan 11 gick jag bort och klippte mig på john bauer, och håret vart verkligen super! anna var verkligen jätte duktig och det var alla andra där också. när dom var klar med mitt hår drog jag ner på stan, träffade några polare, stack in på bikbok och handlade lite saker och tog bussen till torvalla, hem till rickard och det var jätte roligt att vara med honom! pusspåsara också, du är jätte söt! tog bussen hem klockan 22.10 från stan, rickard gjorde mig sällskap eftersom han skulle hem till klövsjö så det vart värsta passande. mysig kväll! godnatt allihop! puss

det kommer bild på håret och kläderna imorgon!

Släng iväg en kommentar!
Postat av: linn

Sv: haha, verkligen!

2009-04-25 @ 10:05:21
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0