godmorgon torsdag.

sitter uppe på mediahuset just nu, vi har graf och vi har fått en ny uppgift idag, vi ska göra en cd-skiva med fodral och skivtryck. sov typ nio timmar inatt faktiskt, men ändå är jag sjukt trött, tur att det snart är helg. gud va jag tänker sova mycket då. men iaf så slutar grafen vid kvart över 11, så då tror jag att jag antingen äter lunch med marielle, eller så promenerar jag upp på fordon och hälsar på vännerna där, för jag har rätt så lång håltimme fram till halv 3.  men när jag kommer hem idag så ska jag först sätta mig och skriva:
- informerande tal
- argumenterande tal
- krönika
- besöka sovrumsgalleriet för min reklam.
- designa min cd produkt.

 vi hörs senare, hej sålänge!

Släng iväg en kommentar!
Postat av: Marielle

Sovrumsgalleriet för reklam?

PS. Har ny bloggadress! DS.



PUSS!

2009-04-02 @ 19:09:47
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Anonym

Men svara då :-P

/Marielle

2009-04-04 @ 11:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0