hej igen!

hej igen, jag har inte kunnat blogga på några dagar för att jag inte haft någon dator. men nu är den på hemma plan igen och funkar som den ska!

senare idag ungefär vid 3 så ska jag, lillebror och mammsen åka in till stan. vi ska först på shell och tanka bilen sen ska jag lämna en skiva hos pson i brunflo sen blire barnens hus, jula och kanske systemet tror jag mamma sa. när vi äntligen är klar med det så ska vi åka ut på frösön och hämta pappsen på jobbet, för vi ska tillbringa några dagar upp i vår stuga. men storebror följer inte med. jag som jätte gärna hade velat stanna kvar i stan ikväll, men det sket sig. men nu ska jag gå ner och hjälpa lillbror med hans dator, vi hörs om en liten, liten stund :)

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0