kanoners!

Idag, påväg hem från bussen smög jag in på sovrumsgalleriet för att fråga lite saker om reklamen jag ska göra. modellen är klar också, det vart en snygg blondin, super! snyggsofia heter hon, för den som ville veta! alldeles strax ska jag sätta mig och fortsätta skissa lite, så man ser på ett ungefär hur reklamen kommer att se ut, har ni tur så kanske jag tar ett kort, och visar er. men vi får se! men som det ser ut nu så verkar allt kanon, det ser verkligen ljust ut! men när jag var klar inne på sovrumsgalleri:t så mötte min söta lillebror upp mig alldeles utanför, så vi gick hem tillsammans! när det var bussbyte för mig i brunflo idag så mötte jag marielle och lina utanför sibylla, sköningarna hade färg glada byxor! marielle hade gula jeans och lina hade turkosa jeans, så himla söta var dom! och för den som ville veta så kommer min pappa hem från huvudstaden idag, äntligen pappa!

näe nu ska jag ta mig en dusch faktiskt, sen ska jag nog skissa vidare och efter det ska jag nog avsluta min svenska uppgift, alldeles strax klar med den faktiskt, hihi det är underbart!




liten lillebror, och pappsen!

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0