klippklipp

imorgon har jag biologi A på morgonen 8.15 för den som ville veta, otroligt jobbig kurs alltså! efter det ska jag ta mig en promenad iväg till john bauer, för en av linns vänner ska klippa mig. det kommer bli super roligt! efter det ska jag träffa rickard en sväng och han ska följa med mig och köpa en otroligt söt tröja på bikbok! ni får kanske se en bild imorgon, fast bara kanske beror på om jag har tillgång till kamera och dator förståss! sen ska nog jag och rickard åka hem till honom en sväng och när klockan börjar närma sig tio tar vi samma buss hem han och jag, fast jag hoppar av i tandsbyn såklart och han åker vidare väldigt långt, enda till klövsjö. hoppas du har en bra helg där hemma! men nu är det dags att sova tror jag, vi hörs någonting imorgon! puss




kolla bilden min mamma gjorde på mig, bilden är från då jag var på bal förra året!

Släng iväg en kommentar!
Postat av: linn

tack för reklamen! :)



belv du nöjd med håret förresten?

2009-04-24 @ 23:04:36
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0