Steeekväder i Bydalen!

halloj!

imorse ungefär klockan åtta kom mamma in och väckte mig, vi skulle ju som sagt åka iväg på en härlig skidtur i bydalen. trött som jag är på morgon var det svårt att ta sig upp, men jag lyckades tillslut! utan min mp3 skulle jag nog inte klara av att åka bil så länge. men väl framme träffade jag fredrik, adde och håkan. så vi åkte tillsammans en stund. jag och jens mötte kevin i backen också, söt han är lillebror! när vi åkt en stund satt vi oss på kanten av backen där mammsen, pappi och momma satt och solade. och tro det eller ej, men jag solade också + att jag är röd om kinderna nu! hihii. det händer nästan aldrig! kuul!

och nu kom min kompis sofia hit, och vi två ska kolla på mean girls. hihi pusspåoss



jag satt och stekte i backen, och oj va skönt det var.

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0