07 augusti - snart är sandra blond, hoppas det blir bra.

sitter och lyssnar på en lite halv deppig låt, vilket fick mig att tänka på många bra saker istället för att deppa ner mig som jag brukade. funderar på om jag och min kopp med te ska starta en film och mysa ner oss lite i sängen. ch för den som vill veta så har min mamma beställt tid hos en frisör åt mig, och gissa vad! ska klippa mig och bleka upp super mycket slingor i hela håret så det inte blir en sån orange färg för det vore inte så fint. men det fanns ingen tid förän 21 augusti, så det är 2 veckor kvar. hoppas att det blir bra iaf.

valde precis ut en film och det vart Love in manhattan och mitt te tog precis
slut.. fan jag som inte orkar gå upp och göra nytt. haha jaja, vi hörs godnatt puss.

prins <3

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0