24 augusti - tröttast i världen

kom nyss hem från sofia och jag har precis pratat med chefen, på fredag kommer min lön. jippi! var tvungen att kliva upp tidigt idag, och ta tio bussen till brunflo för att ta en spruta på hälsocentralen. en sån där gardasil spruta ni det? en sån man tar för att inte få livmoderhalscancer, långt ord haha. sen så mötte jag upp caroline och tog en fika. klockan ett skulle jag infinna mig hos min frisör för ännu lite mer till fixning i mitt hår. skönt att bli ompysslad lite! klev ju upp nio idag, minst 4 timmar för tidigt liksom, så jag är så sjukt trött just nu. väntar bara på att mårten ska ringa, så att jag kan få gå och lägga mig.



så här såg mitt hår ut idag!

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0