26 augusti - första skoldagen, i mediatrean

Tog mig upp klockan 6 imorse, otroligt nog eftersom jag hade bestämt mig för att ta 7 bussen här ifrån tandsbyn in mot stan. eller ja, vi här i byn har väl inget annat val än att ta den nästan. väl framme i stan mötte jag upp matvej och vi tog bussen upp på mediahuset. skönt att få träffa alla igen, och att få komma igång med lite rutiner. dagens lektioner var iaf arbetsmiljö och säkerhet sen efter lunch hade vissa ljud B och vissa hade historia, och självklart hade jag ljud! våra mentorer delade ut en kalender till alla elever i vår klass idag, alla klasser får såklart. men det är rätt nice att man får med rabattkuponger i dom, och jag fick några fler idag så jag har en del nu..


nu ska jag smyga upp till min bästa vän sofia, uppdaterar senare :) puss

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0