Frösöbageriet.

Hej, jag har ju varit dålig på att uppdatera min blogg de senaste två veckorna, jag vet. men det blir ändring på det nu, för jag jobbade sista heldagen idag, iaf på några dagar nu. har tjänat några tusenlappar vilket är skönt, för nu kan jag betala mitt körkort, och det är ju aldrig fel eller? iaf så är det otroligt roligt att jobba på bageri, man får lära sig så mycket och det underlättar för resten av personalen att man finns där för att hjälpa.

imorgon hoppas jag på att min prins kommer hit, han är super, han är bäst och får mig alltid på så bra humör. eftersom jag är ledig imorgon så hade jag tänkt passa på att tvätta och städa igenom min garderob det känns så onödigt att inhandla mer och mer kläder när det man har knappt får plats redan. var ute på promenad med min bästa vän sofia ikväll också, vi trodde att dagiset hade brunnit eftersom det var så otroligt mycket folk/barn ute i tandsbyn, vi var helt chockade! 

dags för myspys med film & godis, pusspåer! 

 
jag i mina bagarkläder, och vi älskar mobilkamera kvalité va? ;)

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0