Filmremsa & elias.

elias
Wargentinskolan, östersund. det är där jag sitter och har min multimedia lektion just nu.
och förtillfället så gör jag photoshop övningar, och kolla ovan vad jag fick till, en filmremsa!
haha. jag tycker personligen att jag kunde gjort den mycket bättre, men mitt tålamod svek mig.
och liksom, för att vara första gången tyckte min lärare att jag var duktig!  men det var inte lätt, allt handlar om dendär känslan. men den dag jag gör ett nytt försök så blir den nog bättre ska ni se. och idag skulle jag speciellt vilja rikta ett riktigt stort grattis till mannen på bilderna i filmremsan! Elle gunnarsson som idag fyller hela 16 år, storpojk. hoppas du får ut något riktigt bra av din dag och drick inte allt för mycket öl nu. och du, vi ses ju på fredag så du får min grattis kram då!

ifall du vill lära dig att göra en filmremsa kan du kolla in " http://www.webdesignskolan.se/ "
och söka dig vidare på ordet filmremsa, så hittar du beskrivningen där, otroligt enkelt.

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0