09 juli.

har varit lite seg uppdatering nu någon dag, men jag har varit så trött nu i några dagar så jag har bara inte orkat. igår klev jag upp halv fyra på eftermiddag, och när jag kommer upp så håller mina föräldrar på med middagen, så det kändes inte speciellt bra att sätta sig och äta frukost när dom andra sitter och äter middag. och idag åkte jag in till stan med sofia, och vi träffade även mårten, isadora och linn. solariumet besöktes och sen gick jag och mårten på kebab city och lunchade. var så otroligt trött idag när jag kom hem, så jag tog mig en tupplur mellan sex och halv åtta. det behövdes kan jag säga er. sen fick jag ett behov av att baka, så en sockerkaka med rabarber. sen besökte jag duschen, så nu mår jag bättre! imorgon kommer moster ewa, det blir mysigt! :)


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0