25 juli - ghost whisperer

nu är klockan snart halv tre och jag ligger ensam i min säng och kollar på Ghost Whisperer. jag kan erkänna att jag är rädd för spöken faktiskt, så det kanske inte är så bra att kolla på det alldeles innan man ska sova? man borde ju uppfinna någonting som kan hålla spökena borta liksom, typ som en liten boll som man lägger på golvet mitt i rummet så man jämt är utan dom? fast, nu är jag ute och cyklar med min fantasi för något sånt går ju inte. men det ska nog gå bra om jag tänker på min prins, för då känner man sig alltid lika trygg. tur att jag får sällskap av prinsen i telefonen innan jag ska lägga mig och sova helt, han är så bra!

prinspuss

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0