31 juli - karuseller

Hej, idag har jag och min familj varit inne i stan och åkt karuseller, eller igentligen var det bara jag och min lillebror som åkte eftersom mina föräldrar inte vill, tror inte att det är många föräldrar som gillar karuseller eller? iaf så fick jag sluta på jobbet klockan  två idag så jag skulle hinna åka lite, annars brukar jag sluta runt halv 4. 8 timmars arbetsdag är inte min grej, det gör mig för trött när jag kommer hem. Och igår så åkte carro in till stan och mötte upp mig efter jobbet, vi skulle självklart åka lite karuseller innan dagens slut, och när vi hoppade på den såkallade "virvel vinden" så frågade jag en av dom som ägde det vart jag kunde lägga min väska medans jag åkte, och han var inte svensk så han förstod inte vad jag sa, så han sa "in english, please!" ööh.. jag är sämst på engelska så jag klämde ur mig "where can i put the bag" haha, och han fattade. duktig sandra! haha.


min lillebror & jag.


efter karusellerna idag så åt jag och min familj på loftet.
en sån där lite finare resturang, och tro mig det var super gott!

Släng iväg en kommentar!
Postat av: carro

hhaahahhaa sandra fick en karusell flört! xD

2009-08-08 @ 20:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0