auto vulk

hej allihopa!

jag och carro sitter just nu hemma hos henne och väntar på att mårten ska komma, carro bor i auto vulk huset i brunflo med hennes pappa eftersom han äger stället. men hon, jag & mårten ska alldeles strax åka och bada. och det coolaste är nog att jag sitter framför carros nya data också, hon fick värsta städrycket så hon håller på att slänga massa gamla papper och packa upp hennes nya fräscha saker som hon köpte på ikea igår. för tre veckor sen fick carro en häst, en tjejhäst som heter itzy och hon har lovat att jag ska få rida på den någon gång eftersom jag aldrig ens rört en häst. näe nu är det dags att fara, vi hörs senare!

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0