beräknad förlossningsdag, idag

Igår kraschade min dator, och därför kunde jag inte blogga någonting. Vilket störde mig mycket, så igår satt jag och min pappa och försökte hitta felet, men vi bestämde att vi installerade om den, så nu mår den super bra igen. På tal om kraschar så hände det en olycka med min kusin för några dagar sen, han råkade somna framför ratten för att han var så otroligt trött efter en så lång bilfärd som de hade gjort. Och som tur är så fick de i bilen inga allvarliga skador, men bilen är rätt så sönder. Idag är det den beräknade förlossnings dagen för min storebrors flickvän, men vi har ännu inte hört någonting om att hon är på gång. Men jag hoppas att vi snart får ett samtal hem, för jag är lite små nervös faktiskt!


Min storebror Johan och hans flickvän Linda.

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0