city, östersund, staden alltså.

klockan tre idag åkte jag in till stan med söt caroline som bor i brunflo, jag och carro tog och solade solarium en sväng, fast bara jag, hon vågade inte på grund av att hon sett någon film tidigare som skrämt henne. någon som vet vilken det är? för jag har svårt att tänka mig att man kan bli rädd för solarium på grund av en film liksom. låg i alla fall och stekte i 20 minuter, sen fick det vara bra för då vart carro så otålig. haha. sen gick vi in på h&m och fastnade där länge, carro provade underkläder och jag några linnen och tröjor. hon handlade underkläder för nästan 800, det va ju lite coolt. bra jobbat carro ;) när vi satt och väntade på bussen så gick vi och köpte en glass faktiskt, jag tog en isglass som smakade ananas och carro tog en med cola smak.

åh, jag tänkte visa er vad jag köpte, men jag hittar bara bild på en av sakerna. och armbanden
liknar bara, kommer en riktig bild snart. & precis ett sånt solarium låg jag i, om någon ville veta!
 

Släng iväg en kommentar!
Postat av: carro

final destination 3 ju, dom fastnar i ett solarium och sen spricker deras hud och det är jätte äckligt! haha

2009-07-06 @ 18:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0