min lilla älskling.

min lilla älskling, min lillebror. han är bäst i världen. han var så söt och frågade mig om jag ville kolla på pistvakt med honom för att han var rädd för storerik marklund. nivet, han som är far till alla barn'a. haha. men iaf så var det jätte mysigt att få umgås lite med honom eftersom jag varit borta hela dagen och lika så han. godnatt, nu är det dags att sova! puss





lägg märke till vårat coola super nintendo på golvet, med det
kan man spela donky kong och det är nog det roligaste spelet ever.

Släng iväg en kommentar!
Postat av: Karolina

Det där är inte nintendo 64, det är super nintendo :D Stenhårt!

2009-07-06 @ 14:56:24
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0