flower power


(bilden är tagen innan jag hade hunnit ta bort nagelacket som kommit utanför)

idag ville jag göra något roligare med naglarna än bara det gamla vanliga så jag valde att
måla dit några söta små blommor och lika så gjorde jag på carro, men hon tyckte att jag
borde ha haft väldigt tråkigt för att ha kommit på att göra någon sånt här men det hade jag
faktiskt inte. tänkte jag skulle lägga in en video på hur man får till naglarna sådär, men hon
som hade klippet utlagt hade den funktionen inaktiverad så jag länkar den här istället.



Släng iväg en kommentar!
Postat av: fröken jonasson

Sv: ahah nej! det är inte okej ju :o jag tror jag ska stämma dom :D

2009-07-07 @ 09:36:51
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0