det får gärna sluta regna nu!

Ni vet poolen jag har nämnt att vi köpte hit hem, det var någon vecka sedan jag sist badade i den och det kan ju bero på det dåliga vädret som är och har varit. Jag hörde några rykten om att någon speicell "Ryssland värme" skulle komma in över Sverige då det kunde vara runt 30 grader i skuggan bara, visst det låter hemskt men det är skönt att ha en sval pool att doppa sig i! Iallafall så var jag nyss ut och rengjorde den lite grann, eftersom den behöver ett nytt filter efter viss många dagar, en massa klor tabletter, ph stickor, medel som sänker ph värdet ifall det är för hägt & lite annan rengöring. Så jag tog tag i det idag, vi har ju lite olika hjälpmedel för rengörningen så jag visar lite bilder. höhö




Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0