03 juni.

klockan är halv två nu och jag funderar på att gå och lägga mig, jag har varit ledig från skolan idag och det var jätte skönt faktiskt. imorgon kommer min mormor hit från gäddede, storebrorsan tar ju studenten på fredag så här ska de firas! en otroligt tråkig sak är att mina vänner i enegri trean också tar studenten, stort grattis! men jag kommer att sakna er alla så otroligt mycket alltså. har iaf lyckats hålla mig undan vattenkrigen på skolan vilket jag tycker är bra. jag är iaf väldigt less på det mesta just ju, vet fan inte vad jag ska göra snart. men nu blickar ögonen framåt mot helgen, kyss mig!

det jag går igenom är smärtsamt kan jag lova er.
godnatt allihopa. pussa




Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0