dags att köpa ny telefon, tror jag



igår gick min mobil sönder, och ibland känns det som att mobilen är mitt liv eller inte precis "jag dör utan den" utan jag menade mer att jag blir otroligt stressad utan den. det är jobbigt ibland faktiskt, för man får verkligen panik när man går ifrån den, eller råkar glömma den hemma. och ibland när jag står i duschen så brukar jag faktiskt svara när det ringer, men det är en liten hemlighet. iaf så har min fina w550i gjort sitt nu så jag vart tvungen att leta fram min gamla motorola telefon och den funkar ju att ha ett tag, men jag måste nog införskaffa mig en ny. skulle nog kunna uttrycka mig såhär, äntligen!

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0