godmorgon!

godmorgon allihopa, klockan är snart halv 11 vid den här tiden brukar faktiskt ligga och sova men idag fick jag inte ha någon sovmorgon eftersom jag åker till gäddede om bara några minuter. jag har iaf paxat för att köra hela vägen upp och det blir nog skoj, för jag gillar att köra bil! hade iaf en väldigt konstig dröm inatt, jag och ca. hundra personer va ombord på en båt och när vi hade åkt en bra bit så gick båten sönder och alla va tvungna att hoppa av, men i drömmen så kunde inte jag simma så jag stod kvar. men dom andra hoppade av när dom nuddade vattnet så vart dom pingviner så jag skulle också testa om jag vart en, och sjukt nog vart jag också en fast en grön pingvin! haha. fast jag kunde ändå inte simma.. så jag dog! haha.

näe, nu måste jag stänga ner och fara.
men vi hörs på söndag kväll!

puss&hejdå

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0