godnatt, sov så gott.

känner nu att det är dags att sova, klockan är tre och det finns nästan ingen som är online på msn så jag tror nog att jag går och lägger mig. men så kom jag på att jag måste packa klart det sista inför morgondagen och det kändes otroligt jobbigt kan jag lova er, jag sa till mina föräldrar att eftersom jag övningskör så är det inte mer än rätt att jag får köra hela vägen upp till stugan så alla som åker mellan tandsbyn och gäddede får passa sig, för imorgon är jag ute på vägarna! inte för att jag är dålig på att köra, men de kändes bra att säga. men jag ska försöka blogga imorgon innan jag åker, för i stugan har jag inget internet så i helgen blir det inte bloggade för mig, eller jo på söndag kväll kommer jag nog visa otroligt många bilder från min helg, så håll utkik ;) puss&godnatt allihopa!


imorgon är det jag och min lillebror jens som är proffsen när det gäller att fiska!

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0