a beautiful day!

Har haft sån otroligt skön dag idag, klev upp klockan halv två på morgonen men som anders kallar det så heter det visst halv två på eftermiddagen, haha men jag möttes av något helt underbart när jag väl lämnat källarvåningen som nästan inte har några fönster. men iaf så var det jätte varm ute och solen bara stekte så jag bestämde mig för att gå in och byta om till träningskläder och springa några kilometer i värmen, men tro mig lite värme hindrar inte mig ifrån att träna! när jag kom hem hjälpte jag min mamma med att diska ren lite saker vi ska ha med oss upp till stugan imorgon, vår stuga ligger ca. 21 mil från tandsbyn och tre mil utanför gäddede i fågelberget. för en gångs skull ser jag verkligen fram emot att få åka iväg, för jag känner på mig att min helgen kommer bli kanon bra!




några bilder från min dag, fast jag tog aldrig någon bild med
träningskläderna på det får ni kanske se en annan dag. :)

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0