over and out

Idag så var vi iväg och köpte en pool på barnens hus, när vi kom hem vart det såklart dåligt väder så vi det vart inget badande idag, men det gör ju liksom ingenting, vi skulle ju ändå inte hunnit fylla upp den men det är vi alldeles strax klar med nu. iaf, medans poolen fylldes så åskade det, och jag är rädd för åskan, jag hatar den verkligen så jag och min lillebror jens letade fram några spel som vi har i ett skåp. vi båda valde att spela tumbling tower för det är super roligt, och självklart vann jag ;)

och föresten fick vi nyss tillbaka vårt internet, som varit borta några timmar. vi trodde först att blixten slagit ner i någon luftburen ledning, eftersom vi har luftburet internet och inte fiber. men vi ringde till telia och de berättade att vi skulle kunna använda internet igen vid tio tiden, och det hurrar vi för!


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0