08 mars

fan, när jag är irriterad nästan arg så tar jag ut mina ilska genom att städa rummet. jag tycker att det är onödigt att min storebror ska ha det bästa rummet nere i källare när han knappt bor här, hela veckorna bor han i stan hos hans flickvän linda. och dom är ju endast här någon helg ibland, varför kan inte dom ha det rummet jag har ifall dom bara sover här?! men till sommarn kanske de flyttar eftersom att i juli så är det dags för lillkickan att födas, johans flickvän som jag nämnde, hon är ju gravid. 4 månader och en vecka kvar nu, tiden går så fort! men iaf tillbaka till mitt rum. det är ju iaf inte speciellt snyggt, men själva färgen på mina väggar är det som håller mig kvar här inne, om det är svårt att gissa så är min favoritfärg grönt. passa på att lägga märke till mitt ahlgrens bilar påslakan, för det är svin fräsht!


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0