11 mars.

föresten var jag ju på stan igår med marielle, söt tjej hon marielle. och hon är bäst! men iaf så gick vi in på Rut m.fl och där hittade jag dessa jätte söta hårband. jag är en tjej som är tokig i färgen grönt, så jag tvekade inte en sekund. jag köpte två stycken också, måste ju ha ett i reserv om det andra försvinner! haha. hittade så himla mycket kläder som jag vill ha också, men jag behöver inte mer kläder för tillfället.

jag och mamma for föresten till brunflo för en stund sen, åkte bara till shell iofs. vi skulle tvätta bilen och sen gick vi in och köpte choklad, två Geisha vart det, en till mamma och en till mig. men hursomhelst efter en stund vart ju bilen klar. och den vart till&med vaxad. tänk, sån skulle man haft i garaget ;) eller vad säger ni? haha.


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0