115 tandsbyn

när jag slutade idag så promenerade jag och sofia ner till stan för att vänta på bussen, eftersom vi två nästan är grannar i tandsbyn så går det bussar lika sällan för båda två. så vi tog beslutet att gå in på domus och köpte fika på konsum där. bussresan är ju lite lång, nästan tre mil med ett bussbyte också. jag köpte muffins och några andra små söta kakor + läsk förståss! men jag har inte ätit mer än en muffins än. vet inte när jag äter upp resten heller, lär väl bli senare ikväll kanske. sofia och hennes chokladbollar alltså, hon köpte ett sexpack såna + något kolsyrat vatten. imorgon tror jag att jag ska färga håret, tror det blir lika mörkt faktiskt, ska bli skönt att få bort utväxten 2 cm blondin just nu iaf. tummen upp där! när jag och sofia stod och väntade på bussen utanför kärnan, 110 brunflobussen så träffade jag jens haake. så jag och sofia höll honom sällskap på bussen, och gissa om grabben var trött. haha! men väl framme i brunflo bytte vi till den fräsha 115 tandsbybussen. så äntligen hemma nu ;)



Släng iväg en kommentar!
Postat av: Frida K

konstigt att man missat att det finns ica på domus .. ännu konstigare var det ju att du fick en konsum påse på ica?

2009-03-12 @ 21:04:30
Postat av: Marielle

Haha, det kan inte ha varit Coop? :-P

2009-03-13 @ 12:03:29
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0