13 mars

idag har jag varit med sofia nästan hela dagen, och när vi skulle gå ner på stan för att träffa tobias lindberg så var vi så dryg så att hans buss han komma, tyvärr. men vi gick då till kebab city för att äta lunch. eftersom att jag inte äter kebab så tog vi en natchotallrik. man orkar ju liksom inte äta upp en hel sån stor tarllrik själv heller, så vi delade på den. när vi var klar så smög vi in på H&M som ligger alldeles brevid. jag testade massa olika kläder men det vart så brottom till bussen så vi hann inte. det går ju som sagt så lite bussar till tandsbyn, som jag har nämnt!



 här är min vän sofia, vi är bästa vänner & grannar.



här står jag, utanför kebab city och inne på H&M.

Släng iväg en kommentar!
Postat av: Bella

haha sötnos :)

2009-03-13 @ 17:03:16
URL: http://isabellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Marielle

Snygg väska ;-)

2009-03-13 @ 17:46:34
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0