24 mars.

hade två möten imorse, ett klockan nio till tio med kia och erja. sen ett från tio till elva med krister, syokonsulenten. men det gick super duper bra. tråkigt att jag måste förflyttas vidare, eftersom ingenting går bra här. men mamma och pappa + jag hoppas på att jag ska kunna sköta skolan bättre där. svenstavik ligger ju trots allt inte så himla långt bort iaf, bara en halv mil längre än till östersund. kommer ju inte tycka om att komma här ifrån, men vi får se hur det blir. inget riktigt bestämt ännu. ska ner på studiebesök nu någon dag, ska bli så roligt.

imorgon har jag idrott, och det ska bli skönt faktiskt. onsdag 25/3, 08.15 sporthallen står det i min kalender. äntligen säger jag bara. nu har det äntligen blivit dags att komma igång med allt.

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0