25 mars

just för tillfället så sitter jag och matvej och väntar på att marielle ska sluta hennes franska lektion så att vi alla tre kan gå till skolans matsal och äta lunch. sen på eftermiddagen har jag graf, och det ska faktiskt bli roligt nu när jag verkligen har kommit igång med det. när jag slutat, ungeför någonstans vid klockan 4 så ska jag höra av mig till sööta marielle för hon har nu blivit medlem på fristilen, så vi två ska ta oss en promenad dit, träna ett bra tag och sedans ta en promenad ner till bussen. så jag är nog hemma vid 7 ikväll. vi hörs då.

haha, kolla min otroligt snygg iphone jag har gjort i grafen.
la på några färger nyss, slarvigt och fult men det kändes så
tråkigt att lägga ut en bild med bara massa strek liksom.
men ni får se den senare, när den verkligen är klar, för det
ska in en massa symboler och nogrann färgläggning.
+ en massa effekter och detaljer.

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0