jag saknar pappa

sov endast 4,5 timme inatt, klev upp halv 7 för att åka in till stan och ha idott. det är faktiskt skönt att ha idrott direkt klockan åtta på en måndags morgon. när idotten var avslutad kom Tobias och hälsade på mig, och vi gick tillsammans upp på fordon en sväng.  som vanligt träffade jag självklart inte min storebror, men det händer iaf någon gång ibland att vi stöter på varandra där uppe. menmen, vi träffade iaf Sofia, Linn och Tobias tvilligbror Dennis där. Träffade svenska läraren en sväng också, känns otroligt skönt när man lämnat in de uppgifter man har kvar. lämnade in 4 uppgifter för några dagar sedan, och det vart 2st VG och 2st G. super duper skööönt!

sitter uppe på mediahuset nu och har multimedia, Tobias som slutade tidigt idag följde med mig. han är så snäll! håller på att göra klart mina två photoshop uppgifter som jag har kvar. pratade också nyss med min mentor, 100 % närvaro hela veckan. hurra för mig! äntligen är allt som det ska. måste ringa pappa sen, han kommer nog bli glad över att jag varit så närvarandre hela veckan, stockholm ligger långt bort. tur det finns telefon. jag saknar dig pappa!

Släng iväg en kommentar!
Postat av: Daniel Thalin

Titta läste din blogg utan att du sa till mig :P Men bra att dina uppgifter vart brA:D

sen är jag jätte nöjd med din närvaro med :P kämpa på !:D

2009-03-30 @ 21:41:48
Postat av: Marielle

Vad duktig du är vännen! Fortsätt såhär, du är kanonduktig! Många kramar från mig /Marielle

2009-03-31 @ 19:22:14
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0