alla älskar vi att åka buss, eller har jag fel?

fram och tillbaka, fram och tillbaka in till stan varje dag, det är ju inte så långt ändå, bara 2,7 mil. så jag ska väl inte klaga. men det känns som att bussturerna bara blir längre och längre. vi tandsbybor byter ju buss i brunflo också, från "110 Brunflo" till våran "115 Loke" buss. skulle varit skönt om det gick en direktbuss till tandsbyn och ifall dom kunde lägga in fler bussar om dagen det går ju bara 6 bussar till och från tandsbyn om dagen. skulle uppskatta om det gick några fler iaf. och någon på helgen, vem vet man kanske vill hitta på något med någon, och har nästan ingen chans att komma iväg. bara om man frågar mamma eller pappa. jag är iaf otroligt less på att åka buss varje dag, speciellt när det är samma tur. men snart slipper jag nog, hiihhi. men kul är det när man får sällskap på bussen, idag var det sofia, daniel och david som åkte med.


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0