Äntligen hemma

imorse ringde klockan 07.00, första tanken "ånej, dags att kliva upp. hejdå gäddede."
hade dock lite svårt att ta mig upp ur sängen, men så fort jag tagit en dusch så var
jag på g igen. dusch, frukost, smink och all packning som jag inte hann med kvällen
innan, för självklart skulle jag komma hem tidigt sa jag till mormor, men jag fastnade
ett bra tag hos tord, sen gick jag vidare till jörgen och sist men inte mist till elias.
och alla var gulliga nog att ge min en hejdå kram, det uppskattas utav mig.
för vi ses ju så otroligt sällan, vilket jag avskyr. synd var att simon inte var hemma.
men jag hann ju också träffa christoffer, johan, linn, calle och gullmoster.
men iaf, jag mormor och hennes vän sonja åkte bil ner till strömsund kvart över tio
var vi framme, och självklart är dollar store ett måste, och gud jag hittade så mycket fina saker!
när klockan vart tolv så gick vi på simons och fikade, och sen vidare till en skobutik där
hittade jag faktiskt ett par stövlar som jag vart så otroligt nöjd med, lägger upp bild senare.
kvart i 12 sa jag hejdå till min mormor, bussen hade kommit och allt kändes trist.
men, vi ses ju igen. och gud vad jag har saknat alla er här hemma. skönt att vara tillbaka ;)

gäddede
Här är en bild över gäddede, så otroligt underbart vackert. i love it. <3

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0