brunett eller blondin?

alla som färgar sitt hår vet ju hur jobbigt det är att behöva färga om och om hela tiden.
samma sak gäller ju när man är brunett och vill vara blond, som när man är blond och
vill vara brunett. eller hur? min riktiga verkliga hårfärg är blond, men i många år har jag
trivts bättre i brunt hår. men nu är jag så otroligt less på att få blond utväxt hela tiden.
så jag vet inte riktigt varför jag inte färgar tillbaka till min verkliga hårfärg så jag slipper
denna förbannade utväxt varje månad. det är en sak värd att tänka på. eller vad säger ni?


Släng iväg en kommentar!
Postat av: sandra

BRUN

2009-03-11 @ 11:40:10
Postat av: daniella

BLOND!

2009-03-20 @ 16:44:57
URL: http://daniellafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0