det måste vara ett skämt

okej, alltså det måste vara ett skämt. caroline af ugglas är ju så himla dålig. har melodifestivalen gått och blivit ett skämt?! jag minns alla år jag har kollat, det mesta har varit av schlagervärde. men liksom, tur var att "Sarah Dawn Finer - moving on" och "Lili & Susie - show me heaven"  gick vidare. och att caroline uggla gick vidare gillas ju som sagt inte. och jag håller fast vid det jag sa om "internationella juryn" det är ett dåligt sätt att få artister att gå vidare, på något sätt. men ikväll var de iaf lite vett i skallarna, Amy diamond gick vidare. jag sa ju att jag inte tänkte kolla ifall caroline gick vidare, men jag känner att de tre andra förutom henne som får sjunga i globen nästa lördag är värda att se, så jag får väl trots allt sitta framför tvn nästan lördag klockan åtta!

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0