du behöver hjälp

nu sitter jag i en datasal på skolan, försöker lugna ner mig lite grann. en sak förstår jag inte. om man har ställt till med en sak, och bara har några kvar att stanna hos, varför tar man inte vara på de vänner som man har kvar, de som betyder någonting. men det är ju tydligt att du inte verkar vilja rätta till saker och ting. jag har visat för dig att jag vill förstå, jag vill att vi ska kunna prata, jag vill framförallt att du ska må så bra som möjligt. jag har hört från olika håll hur det ligger till, men inte från dig. du ska veta att jag verkligen ställer upp för dig när du behöver mig, men jag vill inte att du stöter bort bara för att du har det jobbigt, prata med mig, jag vill så gärna hjälpa dig.

senare ikväll blir det till att only plugga, ska ringa jonna, marielle och sofia också. det får jag inte glömma. hoppas iaf att jag somnar tidigare inatt än vad jag gjorde nu natten som var. min säng är så jävla oskön när man inte kan somna, den är otroligt mjuk. jag som har så otroligt ont i ryggen också! så jag var tvungen att lägga in filtar under min feta bäddmadrass så att det blev bättre åt ryggen. och tänk att det vart det också. man kanske skulle gått och köpt sig en tempursäng, eller vad säger ni?

tror jag ska dra förbi brorsan hemma hos linda sen också, hämta hårfärgen så jag slipper gå och ha mina otroligt blonda 2cm till utväxt. suck det suger att vara blond.

Släng iväg en kommentar!
Postat av: Anonym

vi kan byta utväxt!

2009-03-18 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0