filmkväll

igår var det tjejkväll hos caroline, chips med dipp, godis, jordnötsringar och läsk såklart! det var bara menat att vi skulle se skräckfilmer men såfort jag hittade en beckfilmen "det tysta skriket" bland alla skivor så kunde vi inte låta bli att titta på den! när den var slut vart det filmpause, en timme senare letade vi fram första SAW filmen eftersom sofia inte hade sett någon av dem. men våran filmpause vart så jävla rolig iaf. aldrig varit med om roligare nästan!
vi kom hem när klockan nästan var ett, satt mig vid tvn och efter en liten stund ringde viktor, vi pratade en bra stund och när klockan var kvart över två insåg jag att jag var tvungen att gå och lägga mig, annars skulle mammsen inte bli så glad.
tack så hemskt mycket för kvällen tjejer, ni är så underbara. <3


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0