glaaa'jag

något som är underbart är att skolan går just nu jätte bra för mig, och det gör verkligen allt så himla mycket lättare. och en sak som jag verkligen är glad över att bleslutet som tog om en speciell lektion i skolan, gud va glad jag är! så jag var och skrev på intyget så nästan onsdag startar vi upp det. och under åk.3 kommer jag äntligen få bo i stan. äntligen säger jag bara! snart får jag byta också, ska bli fräsht!

jag hade verkligen världens roligaste kväll igår, du får mig att må så bra.

och föresten så slog jag rekordet för dagen på bubble shooter. men mitt
andra rekord ligger på över hundra tusen. men jag är nöjd för idag :)


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0