godmorgon

hiih, jag är så glad nu, jag mår så otroligt bra nu. stannade kvar i stan igår
kväll och gud va kul det var. tyvärr har jag inga bilder jag kan visa er, men
det var iaf mycket roligt, bästa kvällen på länge! flyttar kanske snart, och
det kommer bli toppen bra!

vaknade ju nyss, och det första jag alltid gör är att kolla på telefonen om
det är någon som har ringt eller smsat, 6 missade samtal och 5 sms. haha
sofia, som skickade ett av smsen frågade ifall jag ville följa med ut och åka
skoter och sedan sova över någonstans på något ställe nära hansjön, men
nejtack, usch va kallt! jag sover hellre i min varma sköna säng hemma.
men ikväll blir det nog filmkväll med brudarna, och det kommer bli super!

Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0