I can walk a thousand miles to be with you

skönt att äntligen få sova i sin egen säng igen, för sängen jag sov i 6 dagar uppe hos mormor var absolut inte någon hitt. men som sagt "borta bra men hemma bäst" det är väl så man säger det? men otroligt nog klev jag upp klockan tio imorse, mamma undrade om jag var "sjuk" som klev upp så tidigt, men jag skulle iväg till sanne idag så det vart ingen sovmorgon för mig. när jag väl kommit till sanne så kollade vi på american pie 1 & 2. visst har man sett dem ett x antal gånger, men liksom man blir ju aldrig riktigt less. sen gästades vi av andreas och viktor. tack för en bra dag pojkar! fick ju åka bmw hem också, brorsan var så snäll och hämtade mig. första gången jag åker ny bilen hans, och den var faktiskt rätt fräsh men du bör dock skaffa lite bättre ljud men det kommer väl så småningom. dags att spöa brorsan på guitar hero, vi hörs.

Släng iväg en kommentar!
Postat av: Anonym

i would walk 500 miles, and i will walk 500 hundred more. just to be the man who walked a thousand miles before at your door:P

2009-03-13 @ 15:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0