klippklipp

telefonen ringde, klockan var halv ett. dags att vakna sandra, du ska väl inte sova bort hela dagen. haha nej det ville jag ju inte göra. jag gick ner, satt mig i köket för att äta frukost. inte en kotte var hemma trodde jag, men när jag ätit klart gick jag till vardagsrummet för att kolla ifall jag såg dom någonstans, jo då satt de utanför garaget och solade för det är ju klarblå himmel och sol idag, underbart med vår! försvinn vinter, försvinn nu! ringde och bokade klipptid nu också, och senare idag ska jag klippa mig, jag vet inte riktigt än hur jag vill ha det, men jag ska försöka bestämma mig.

pappa tjatar ju iaf varje dag om att jag ska bli ljushårig igen, men för att jag ska bli ljushårig på ett bra sätt så kostar det 1400:-. men det är ju inga problem, men det är ju det att jag inte vet om jag riktigt vill, jag är ju väldigt less på att behöva färga min utväxt precis varenda månad, och alla tycker ju att jag ska vara mörkhårig, typ alla utom mamma och pappa!

jag tror också att det är dags att verkligen ta i när det gäller träningen, eftersom jag är medlem hos fristilen. 3 dagar i veckan räcker inte, jag tror jag ska börja gå varje dag, och vila på helgerna. plus att jag måste börja äta nyttigare så att träningen ger mer resultat. men, man säger ju jämt att man ska träna hårdare och äta bättre, men man börjar aldrig. fast jag tänker börja redan idag, jag ska verkligen försöka hålla det. om du vill bli medlem på fristilen klicka här.

Släng iväg en kommentar!
Postat av: daniella

SANDRA. bild på håret? :D <3

2009-03-20 @ 16:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0