lunch nu.

nu strax är morgonens lektion slut, och ja tycker faktiskt att det gick riktigt bra idag, för en gångs skull. undra om resten av dagen går lika bra, hm, vi får se hur det blir med det. ska iaf springa ner till marielle för vi ska luncha tillsammans, som nästan varje dag. sen blir det nog möte och sedan lektion igen. och hinner jag så ska jag dra ner en sväng på våran idrott, inte för att jag har samma idrott som de andra, men idag var det långfärdskridskor och jag vet inte om jag kommer åka precis, kan ju inte ens åka vanliga skridskor så jag klarar nog inte av det. men undra vad det är för skol lunch idag, det lär ju ju smaka lika hemskt som varje dag, fast igår var det nästan gott. haha. våran mat kostar ju bara 2kronor, och hur bra mat får man för det? gogo wargen!


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0