Make up


Jag har testat så många olika typer av foundations men maybellines affinitone är
verkligen riktigt bra. Man får en perfekt neutral hudton, den täcker bra och håller länge.
Den innehåller även vitamin E. Jag har också testat  Loreal paris True match
mineral foundation, funkar också väldigt bra men jag skulle säga att den dyrare
versionen som görs av ID är så mycket bättre, den är mer kompact. Tog och köpte mig
en mascara från Maybilline också, the colo ssal volum'express och jag är otroligt
nöjd med resultatet faktiskt! Allt är helt klart värt pengarna, jag lovar.


Släng iväg en kommentar!
Postat av: elin nilsson

mascaran är as bra ju har den också :)

2009-03-06 @ 22:40:03
URL: http://elnnlsn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0