mdk

vi har mediakommunikation som förkortas mdk på skolan just nu, vi lär oss om olika stratigier när de gäller attfå en reklam och en produkt att lyckas. hade möte imorse och det gick otroligt bra. jag ska få anpassad idrott så jag får ett betyg i kusen. hurra vad glad jag vart. men skolsyster måste först godkänna det. och jag hoppas verkligen att hon gör det. och nyss kom sötmarielle hit, hon går samhälle kultur på wargentinskolan och kommer mer än gärna och hälsar på mig här på mediahuset ;) haha.

vi har lunch halv ett, alltså det borde vara lag på att man inte får ha lunch senare än tolv. när vår lunchrast är över så är det dags för en graflektion, jag tycker att det är jätte svårt. eftersom att hela programmet är på engelska (adobe illustrator) och jag har bristande kunskaper när det gäller dedär med engelskan men jag ska försöka, nej jag ska verkligen klara av allt vi gör på skolan nu. dags att ta allt på allvar :)

såhär långt har jag kommit i grafen, alla andra ligger före men ärligt
talat bryr jag mig inte. jag tar allt i min takt, bara jag lär mig det jag måste!


Släng iväg en kommentar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0